Σάββατο 16 Μαΐου 2009

Αυτη η μαλακια με το κοριτσακη παραλαγμενο

Αυτό το κοριτσάκι

ειναι μαθήτια

του 6ου Ενιαίου Λυκείου Αθηνών. (...φυσικα και το εχω αλλαξει εχω βαρεθει με αυτο το e-mail που μου το εχουν στειλει 100 φορες)





Γεία σας, το όνομα μου είναι Ζωή Παπαδάκη(καλα πας συνεχισε).Είμαι 17 (εγω 15 χαρηκα)χρονών και δίνω πανελλήνιες στο τέλος του έτους(εγω παλι σε 3 χρονια νιανιανιανια). Ο πατέρας μου, μου τα πρίζει ατελείωτα κάθε φορά που δεν γράφω καλά στο φροντιστήριο(και εμενα τι μου το γραφεις???) . Το άγχος μου είναι τόσο μεγάλο ώστε έβγαλα σπυράκια σε όλο μου το σώμα(εγω μονο στα αρχιδια μου με τιw μλκ που λες βασικα τωρα που λες κατι με κσινει). Οι γιατροί λένε ότι το πύον από τα σπυράκια σύντομα θα γεμίσει όλο μου το σώμα αν δεν φτιαχτεί αυτό(πολλαααααααα σπυρακια για σπασιμο). Η οικογένεια μου δεν μπορεί να πληρώσει για την επέμβαση, αλλά ο οργανισμός "ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ" συμφώνησε να δίνει 10 λεπτά για κάθε φορά που στέλνεται αυτό το μήνυμα(ο οργανισμος κανε μια ευχη εκπληρωνει μια ευχη του παιδιου που ειναι βαρια αρρωστου αλλα δεν τον γιατρευει). Αυτοί που θα το στήλετε, σας ευχαριστώ και θα προσεύχομαι για εσάς(φυσικα και προσευχομαι ετσι ωστε να υπαρχουν και αλλα κοροιδα σαν εσας που το στελνουνε), αυτοί που δεν θα το στήλετε εύχομαι να μην περάσετε πότε σε κάποια σχολή και να πεθάνετε νέοι και δυστυχισμένοι όπως και εγώ εξαιτίας σας(1.οχι βεβαια αλλιως δεν 8α σας εριχνα ευθηνες κλπ)(2.αχουτο θα κλασω απο την στεναχωρια μου). Αν είσαι καλός άνθρωπος σε παρακαλώ πάτα το κουμπί της προώθησης,(βασικα ειμαι καλος ανθρωπος σταματοντας τετοιες μαλακιες να στελνονται στο δυαδικτιο)


Ζωή Παπαδάκη(επεξεργασια:Iasonelo)

Δεν υπάρχουν σχόλια: